.....

Haha ibland så är jag så klok att jag överraskar mig själv.. Pratade med Pia i telefon igår så sa jag att jag inte vet om jag vill ha några egna barn i framtiden men att man kan ju hoppas på barnbarn! xD Och jag var helt seriös i några sekunder innan det klickade vad jag just hade kläckt ur mig!

 

Fifan jag är helt jävla slut.. Blir nog en powernap sen när Sara och/ eller Juha kommer hem! Måste som sova ikapp all förlorad sömn så att jag orkar vara social samt inta alkohol imorgon. Ska bli så jäkla skönt och bara sitta och chilla i nån bar med en kall öl! :D

 

På söndag blir jag och Nova Kivirantabor i en vecka. Ska vara hund/ katt/ fisk/ lägenhets-vakt åt Jassu och Joonas när dom åker utomlands. Byter en 11 månaders människobebis mot en 11 månaders goldenbebis! :D

 

Jassu: Alltså jag har som aldrig brytt mig eller hetsat upp mig över saker man skulle du kunna lova mig en sak?

Jag: Ja jo vad tänkte du?

Jassu: Lova att kolla så att plattorna och spisen är avstängda innan du går och lägger dig eller far nånstans! Jag har blivit jättenojjig efter att vi flyttade och jag skulle aldrig förlåta mig själv om Tico skulle brinna inne!

Jag: Hahaha joo jag lovar!

Jassu: Bra! Du får göra precis vad du vill bara du kommer ihåg att kolla så att plattorna inte lämnas på! :D

 

Haha Jassu är kul! :D För några veckor lät det såhär:

 

Jassu: Alltså Tico är ju snäll men han är så mycket större än *nån släktings* hundar så jag är som rädd för att han ska råka skada dom vid lek eller något.. Men med Nova är det tvärtom även fast hon är liten, är som mer rädd att hon skadar Tico än tvärtom! xD

 

Såklart sagt med glimten i ögat.. Men en terrier är alltid en terrier och hon styr Tico med järnhand! ;)

 

PUSS

 

Nova 9 veckor :D

 

 

Tico :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0