Stockholm baby

Oj oj vad jag kommer att sakna Juha, Sara och lilla Victor.. :( Vill inte åka hem!!! Blää känns så värdelöst men what to doooo... :O Saknar Pia, Thomas och Nova, resten kan jag som leva utan.. Nåväl nu ska jag börja söka sommarjobb som fan, pallar inte att tillbringa hela sommaren i Happis..

Idag har vi varit och mätt och vägt lilla Grodan och oj vad han hade gått upp i vikt sen sist! ;D Lilla hjärtat! Sen har vi bara slöat tills Juha kom hem från jobbet och då for jag, mamma och Jani till O´learys och drack lite öl (och shottade jäger;) ) Luleå spelade mot Södertälje så vi kollade en stund på matchen och sen hämtade vi pizza och mat från en grekisk restaurang.. Är som lite trött nu så ska väl läsa en stund och sen sova så att man vaknar någorlunda tidigt så att man hinner gosa med Victor en sista gång innan vi åker hem.. tur att Sara och Victor kommer upp nästa vecka.. Kommer sakna lillskiten hur mycket som helst!! <3

Aaah PUSS!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0