yey

Börjar ärligt talat bli less på att vara ledig nu! ;D Är ledig ännu imorgon och sen jobbar jag tisdag-lördag.. Bara jag skulle bli frisk så skulle jag vara tacksam! Har sån äckelhosta och ont i halsen, blää..

I fredags slutade jag tidigt och då åkte jag och Jani till Kukkola och jag fick äntligen pussa på världens finaste bebis!! Guud vad jag har saknat honom och såklart min trasa och hevonen också! :D

I lördags så tog jag och sov så länge jag bara orkade och sen när jag väl vaknade så mådde jag ruskigt jävla dåligt!! Men jag skärpte till mig och hoppade in i duschen och for förbi Djurmagazinet och sen var jag, Pia och Kimmo och kollade på balen.. eller ja inte själva balen då men vi kollade när folket gick in. Sen gick jag hem och gjorde absolut ingenting resten av kvällen!

Idag har jag sovit och sen for jag till Djurmagazinet och sen när Rebecka slutade så for jag med när hon skulle hålla valpkurs.. Nova var tungt olycklig när hon satt fast medans valpisarna drillades. Sen fick hon vara med på sista övningen! :D Sen körde Rebecka hem mig och jag hade just pustat ut när Elin ringer och tvingar med mig till ica. Efter det så for vi till kuben och släpte lös hundarna och sen åkte vi runt en stund och snackade skit. När jag sen kom hem så trimmade jag klart Nova!! ;D haha har som bara tagit några månader! Nå okej  måste klippa ansiktet och svansen men annars så är hon klar, finfint! :D Nu hatar hon mig, men man kan inte vara omtyckt av alla helt enkelt.

Fyfaan vad jag längtar till Sonatas konsert i slutet av sommaren!! kommer bli sååå jävla kul!! :D :D

Blää är helt slut så nu är det fan bau, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0