the happiest day of my life

En somrig och härlig dag för drygt ett år sen så ringde min mobil och jag såg att det är Juha som ringer men det är istället Sara som jag pratar med. Vi småpratar och sen hör jag när Sara drar efter andan och mumlar fram "omalltgårbrasåkommerduattblifasterifebruari" jag bara vaaa?? var som en sån jävla ordflöd samt mumlande så tar hon om det lugnt och fint. Fyfan haha guuud vad glad jag blev!! Smågrät resten av dagen och höll tummarna hååååårt hååårt för att allting skulle gå bra. Och nu är han här PIKKUMIES!!! :D Förstå hur härligt det var att träffa honom igen! <3 och nu har jag trasan, hevonen och pikkumies i princip runt hörnet, lovet it!

Ska nog fara och hälsa på ihelg, saknar pikkumies sokm faan! Han är mitt lilla hjärta och jag älskar honom så himla mycket! Ska bara bli frisk så att jag inte smittar honom med någon otäck sjukdom! :D



 <3 PUSS

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är bara att du kommer förbi när du vill <3 Bara att ringa om du vill ha skjuts hälsar Juha!

2010-06-11 @ 19:51:44
Postat av: Jånna

<3 :)

2010-06-12 @ 19:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0