finally

Äntligen är det dags! :D Imorgon blir det halvdag för mig, wiihoo, för kring 1 åker jag till Kemi! ;D Ska bli så jävla nice!! Sen ska jag gå och fråga om jag får göra praktiken där också, mycket fint! :)

Drog världens skönaste powernap idag. Sen ringde Pia och jag var som lite borta när hon ringde, sa att jag drömt nått äckligt att det var tur att hon ringde mig så frågade hon vad jag drömt och jag sa att jag hade diskuterat! Pia började som skratta och undrade varför det skulle vara så äckligt att diskutera med nån och jaa jag vet inte jag var fan bara så trött! ;D

Borde gå och duscha men jag är så jävla seg idag! :S Var ruskigt härligt väder att gå i idag! ;P Nää fan om man skulle hoppa in i duschen och plaska lite (hehe) och sen typ sova, fast orkar nog inte sova typ 12 nu! ;P Eller okej vem fan försöker jag lura skulle klara det utan problem! :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0