bara för dig

För att du tjatar! ;)

Ooh en dag kvar och sen två lediga, ruskigt nice! Är skönt att ha någonting vettigt att göra på dagarna, men skulle ju inte direkt sitta fel med lite mer pengar för det.. Saknar min lilla Nova också! Är som rätt tråkigt när man är ensam hemma hela kvällarna! ;/ Så om nån vill hänga så är det bara att höra av sig! :D

Nästa onsdag har jag tid till tatueraren.. Hoppas bara att vi inte har någon föreläsning för då måste jag byta tid och dag IGEN och det vill jag verkligen inte, vill göra den nuuuuu!!! :D

Åh har fått en massa prickar överallt, kliar som fan! Not nice!

Nä nu ska jag kolla på HIMYM och sen sova så man är pigg och glad imorgon! :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0