nothing else matters

Haha kuinka säälittävä voi ihminen olla? Sitter ensam (vad annars) hemma och dricker lite alkohol och tycker synd om mig själv.. Försöker pigga upp mig med världens bästa Peaches, går väl sådär! ;PSka väl snart hoppa in i duschen och kanske fräscha upp mig lite innan jag far och säger hej till Thomas! :D  Man knnr sig inte så värst fräsch efter att ha städat alla smådjurens burar samt 2 fågelburar. Är helt kär i en av kaninerna som vi har, herrejisses en riktig OSKAR är det, men jag har ju mina lilla Egon.. Men han är så sur och Oskar är så social och trevlig.. Jaja inga fler djur nu.. Är supersugen på att ta tre små marsvinshonor som Päivi har, såå sööta! :D Men Jenna vägrar SUCK hon är så känslig, marsvinshatare! ;) Plågade små grisar voi voi voi!

Är helt slut men tänker inte sova bort hela kvällen som jag gjorde i onsdags, var så jävla less på allt.. Ingenting gick som det skulle, efter att jag slutat gick det mesta käpprätt åt helvete så jag orkade inte umgås med nån och verkligen inte fara ut för då hade jag säkert dampat.. Och det vill jag inte för jag är inte så men åååh ja jag vet inte.. Har varit ruskgit grinig hela veckan egentligen om jag tänker efter, förlåt älskade babe men jag hoppas du förstår att jag inte orkar vara så jävla pigg och glad just nu..

Ååh vill inte att min babe ska åka!!! Kommer sakna dig så sjuukt jävla mycket!! ;( Älskade älskade solu! <3 ååh vad glad jag blev när jag fick en tröja med texten Fuck the pain away på från henne! :D Roligast var ju dock Pias reaktion hon bara ÅÅÅHHH och världens skrik efter HAHA Pia är som så bra, hon visste exakt hur glad jag blev över den men hon drog som skriket och det.. Hehe rakas sis!

Nä nu ska jag väl ta och gråta en skvätt och sen rycka upp mig och sätta fart, se on moro! PUSS


Kommentarer
Postat av: Sara

Nå plokka mera!! ;)



Miss you! :*

2010-02-24 @ 20:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0