äntligen

Jaa äntligen har lille bebisen kommit ut till oss on the dark side! ;D Han är såklart världens sötaste mest perfekta bebis ever! :D Längtar såå tills jag får träffa honom! Ååh Victor fasters lilla favorit!  <3

Jenni var förbi för ett tag sen med världens näst sötaste bebis, han är ju så söt! :) Så jag har gullat och busat med honom.. Jenna var hemma några timmar idag, KORS I TAKET! ;D Var som trevligt att träffa henne också! Hon är ju som aldrig hemma nuförtiden, host harkel toffel! ;)

Magen känns helt okej nu, verkar som att jag slipper åka till Sunderbyn! :) Ruggigt nice! Fast ska inte säga så egentligen för det börjar som värka direkt jag rör på mig för mycket så att vika in 10 plagg och sen diska var lite too much! ;P Nåväl så länge det inte blir värre så är jag nöjd..

Nu blir det lite food och fortsätta kolla på Kenny vs Spenny, haha Kenny är så jävla rolig så jag kan inte låta bli att nöta det dag efter dag! ;D PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0