aaaaaah

Fan fan fan jävla fittmage! ;S Väntar nu på att vc ska ringa, har inte sovit på hela natten och är sjukt jävla trött, grinig och magen värker... Har inga cigg och huvudet värker och jag känner mig så sliten en människa kan känna sig osv osv osv

Buhu tycker faktiskt otroligt jävla synd om mig själv! Hehe det är så skumt direkt jag funderar på att ringa eller har ringt vc så känns det som att alla besvär försvinner, har som alltid varit bra på att förneka saker! ;P Värsta bra försvaret, synd bara att det inte försvinner på riktigt riktigt! ;D

Hoppas det inte är någonting, min babe kommer ju på fredag så jag har varken tid elelr lust med nå skit!

Nåja nu ska jag nog hoppa in i duschen för att kunna känna mig en smula fräschare, SHOOOOT ME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0