my love

Dear mr Ramsay will ju märri mi? Oh yes att han vill, synd bara att hans fru förstör.

Aj aj och ojoj är hundvakt nu åt lille Aki (som han så tufft kallas av mua) knäet värker och kroppen skriker efter gooodis men thats life. Lille Aki pissade på Nova här för nån dag sen, not nice för mig som är lite småkänslig för sånt där så det blev en massa hulkande från min sida när jag spolade av henne, fyfan.

Annars har hundarna kommit jättebra överens, såklart var Nova lite surtant dom först två dagarna visade tänder när han buffade på henne men det har hon slutat med nu. Och sen är det ju förstås den där gången när Aki flög på Nova över några sketna torrfoderkulor som låg på golvet. Men då blev jag arg så han har inte närmat sig hennes mat fler gånger. Idag låg dom sida vid sida och tuggade på ben, konstiga djur det där.

Idag körde jag och Novalii lite trickträning med klickern, hon lärde sig att blåsa bubblor under vatten på kommando, väldigt gulligt. Måste bara finslipa det, för hon krafsar gärna på skålen med vatten ibland så det flyger vatten mest överallt. Men det kan man ju alltid moppa upp efteråt.

Imorgon ska jag och Nova och träna, hell yeah, men Aki kan tyvärr inte följa med för vi ska till finska sidan och han har ju inget pass vilket Nova har.  Är så roligt att se när dom andra tränar och sen mot slutet när jag fått en massa inspiration så tränar ag ockå. Måste bara komma ihåg att fara förbi nånstans och köpa bollar för hon biter ju sönder dom hela tiden.

Well well nu nanna för lilla-Linda ska fota hundarna imorgon, bara jag hinner det före träningen, hoppas!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0