yey

Peppar mig pigg med Pink - Funhouse, är typ helt kär i människan, hon är ju bara så bra! har till och med fått Jenna att lyssna på henne! ;D

Yey få se vad som händer idag om jag ska till stan och hänga eller om jag ska chilla här hemma.

Idag har jag och Sanna varit på isen med brukshundsklubben. Ruska smet ut från bilen och sprang runt och skällde åt allt och alla och jag ville bara hänga henne och sen mig själv haha. Sen när vi skulle åka hem så satt Nova först i baksätet och sen hoppade hon fram och satte sig i min famn och jag tänkte att hyjj vad är det som luktar! Sen insåg jag att det var hundjäkeln! ;O Trodde jag skulle spy, satt och hulka hela vägen till stan, tror det är nån pimplare som lämnat nå fiskrester eller nått för hon stank så satans äckligt, hyyyyyyyyyj!!!

Nu är hon nyduschad men hon stinker fortfarande, ni förstår inte hur äcklad jag är! Eller hur känslig jag är för äckliga lukter, ååh måste sluta tänka på det nu... UÄÄ

Om man skulle gå och basta nu så att man är lite fräsch iaf om jag far nånstans, PUSS!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0