typiskt

Typiskt typiskt!

Yey idag har jag tillbringat typ hela dagen i stallet, Linda och Jenni kom också förbi en sväng. Och då blev jag ännu mer sugen! ;O hihi. Sen blev jag lite glad när jag hittade en gräsplätt som smält fram vid stallet och balkongen är helt fri från snö nu så snart kan man sitta där och röka och chilla, förutom Jenna då som har fullt upp med att jaga Ruska, höhö.

Tränade Nova lite idag också medans jag väntade på att Jenna skulle komma till stallet, det gick väl helt okej har ju så jävla dålig fantasi och kör typ samma övningar för att jag får hjärnsläpp när jag väl ska drilla henne lite! :) Ska nog ta och leta upp lite övningar samt ta och fixa hallkortet så man kanske kan fara och köra lite agility, visst Elin och Jenna??? :D

Imorgon ska jag fara och kolla synen fast jag tycker det är onödigt eftersom jag kollade den rätt nyligen men sen får jag mina nya glasögon! Det är ta mig fan på tiden! ;D haha. Ska faktiskt bli riktigt nice att få se någonting igen än att ständigt vandra runt och se suddigt... Tänkte skriva en sak men jag skippar det, lilla mamsen snokar ju här var och varannan dag så jag tänkte ta och skona henne lite iallafall! :)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0