jajjebing

Då har man beställt Alex Schulmans bok "Skynda att älska". Hoppas den är bra, älskar iallafall hans sätt att skriva så jag tror inte att jag kommer bli besviken! :) Så nu får den skynda sig hem till mig!!

Imorgon är det uppstigning senast 06.00 och då ska jag bege mig till stallet och sen kring halv 10 ska jag och Sanna plus alla 4 hundar fara till Haparanda hamn och gå på isen med hundklubben.. Hoppas det inte är lika kallt som det varit idag bara! ;O Men iofs så finns det inget dåligt väder, bara dåliga kläder! Fyfan blir fortfarande irriterad när jag hör det..

Ja om man skulle fara och hämta sina kläder nån dag här också, är nog på tiden eller vad tycker ni? Har ju bara dragit ut på det i några månader haha, men nu ska det ske..


ps. I luv you!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0