bio rio

Idag har det varit en förvånansvärt aktiv dag för mig. Var först på dejt med Jenna på Wanha, lite uppdatering och sen biljard! ;D Sen gick vi till Max och åt med Elin och Marjut eftersom Marjut flyttar imorgon.. Sen frågade Sanna om jag skulle med på bio och eftersom det inte gick igår så ville jag ju förstås idag. Elin kom också med så det var ju trevligt, har som inte umgåtts med henne på hundra år!

Hade egentligen inga höga förhoppningar på filmen, Män som hatar kvinnor, men den var faktiskt riktigt bra! Trodde jag skulle få en mindre hjärnblödning när Sara sa att den är typ 2 1/2 h lång! ;O Men som tur var så var ju filmen bra så jag slapp springa ut och röka och sånt som jag gör när jag har tråkigt.

Nu sitter jag här hos Sanna och hon gör lite homework. Ska sova över här eftersom jag inte orkar åka till Keräs och sen tillbaka igen imorgon. Känns konstigt att vara utan vovven men rätt skönt också på ett sätt. Haha mamma är väl överlycklig över att få ha henne för sig själv! ;D

Nu har jag inte bara ont i nacken utan även i ena skulderbladet, det är faktiskt inte speciellt nice men nångång ska det väl gå över.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0