haha vilken natt

"i know my fucking english, fuck ,fuck fuck you, I fucking know"
"shuukking on my thittthiis laik uu waunted mee"
"jaaa naisten kans keskenään?"
"mää luulin te olitte menny jo nukkumaan, tai mitä te teettä?"


Haha har inte skrattat så mycket på länge! ;D

Alltså jag har typ världens bästa vänner! Speciellt min babe Lillu som är min "solumate", ett enda ord och hon vet exakt hur jag känner mig eller vad jag menar! Kan förklara nått jättekonstigt men hon vet ändå exakt hur jag menar! Just love her! <3

Ooh kan inte sluta kolla på Kathy Griffin my life on the d-list, hon är så braaa! Varvar det med lite vin och Peaches, life is good!  :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Bossy

Ihana inlägg !!!!Sait mukaan kaikki tärkeät : Mun mamman,minut,kathy,VIN ja peaches !;D Me ollaan 2 "tais tulla kusta mukana" niin totta kai mä ymmärrän! Love u babe ! <3<3<3

2009-07-10 @ 19:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0