nami

Är nu i Keräs och hälsar på med Sara och Juha. Jani och Juha åkte nyss till stan för att hämta pizza från Tasty, eeh nami! ;) Så jag sitter med Sara och klappar mage och dreglar över Johnny Depp.. Ooh tidigare idag drömde jag om Alexander Skarsgård hoohoo gissa om jag aldrig ville vakna upp?? ;D hot hot.. Längtar såå jävla mycket efter att True blood ska börja igen men det är typ ett halvår kvar! ;O Men tänkte ta och kolla om dom två första säsongerna.

Nu ska jag gå och vara social med världens bästa Trasa, PUSS!






Saknar min solubabe, fan vad kul vi hade i somras när vi festade, fiskade, spårade ur, badade, åkte bil, deppade, skrattade, tjafsade, kramades, brottades och myyyycket mer! Bästa sommaren ever! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah niin oli ! Ihana kesa ! Hahah 2 tais tulla kusta mukana ko meita tehtiin :D

2010-01-02 @ 03:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0