Yey

Nu är min man (Gordon R) på tv! ;)

I går på dagen var vi i Kemi för mommo skulle få fotbehandling och under tiden så gick jag och mamma i affärer. Hittade faktiskt lite kläder, kors i taket huh? När mommos fötter var färdigbehandlade så bjöd mamma oss på kinamat och efter det  blev det djuraffär och Alko, det viktigaste ni vet. När vi kom tillbaka till mommos lya så for jag ut på promenix med Nova och det var ruskigt härligt väder. Mötte en tant med två tollare också och hundarna fick busa en stund! :) Var även uppe i ett fågeltorn med Nova och det kan ni ju förstå var jättespännande enligt Novalii.

Efter våran härliga promenix vid vattnet så ville en lerig och lycklig hund bli tvättad. Och ojoj vad vit hon blev,  fyfan vad skitigt vattnet var som rann från henne! :) Resten av kvällen kollade vi på hockey och en massa fina bilder från när vi barn var små! Hittade två bilder på Juha och Sara som är typ 10 år gamla, får ta med dom till Kukkola så får ungdomarna se!

Nu ska jag titta på min Gordoooon, kanske min kanin vill heta det? SHUT UP IT´S RAW!! PUSS



Nova fågelskådare.



Nova pudel-wannabe?



Nova som säkert skaffar körkort före mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0