så är det

Och jag kan inte göra någonting åt saken, men ändå så gör det oooont i hjärtat. Typ som en kniv som vrids om hundra gånger och sen sticker några gånger också, om ett tag kanske det bara vrids ett varv..

Idag har jag varit på Djurmagazinet hela dagen och fixat inför hundens dag som är imorgon! :) Ska bli roligt att se en massa hundar. Får se om jag har modet att ställa Nova, borde egentligen vara i full färd med att trimma henne istället för att sitta här, eller så får hon gå väldigt natural! ;D Hästskit i pälsen och lera i skägget! ;D

Ojj vad jag ska gå in för Novas träning nu, hon är ju så arbetsvillig och trevlig att jobba med så det ska nog gå bra. Hoppas agilityn startar igång snart också och sne måste jag ju hinna fjällvandra också..

Nästa vecka flyttar jag in i Sannas lägenhet när hon åker utomlands, ska vara hundvakt! Ska bli roligt, bara det att den här gången har jag internet också så tiden går inte så sakta! :)


Nä om jag skulle ta och fixa hunden och sen mig själv, tidig uppstigning imorgon. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0