nice

Kom nyss från bastun var jävligt skönt, känner mig alltid så ofräsch när jag sovit i stallet! Fattar inte hur jag pallade att typ bo där en sommar med Elin! :) Men roligt hade vi. Tänk om man skulle hitta inspiration till att måla klart inne i stallet så att det är klart inför sommaren när utsidan ska målas. Fan vad jag längtar till sommaren, hoppas solen har med sig positiva överraskningar åt mig! Skulle som verkligen behöva det fan.. Är som mer saker på min minus-lista än plus-lista och då kan ni ju förstå att när man tom ber solen ta med sig någonting bra, ja herregud då är det illa ställt!

Imorgon kommer jag ha fullt upp fan vad sköönt! 09.00 ska jag och Jenna vara på vuxenskola för utbildning det slutar kring 15.00 sen börjar jag jobba 15.30 och slutar 18.00 och 18.15 så har jag möte med hundungdom och efter mötet så ska jag fara och kvällsmata i kanin. På torsdag så ska jag nog fara och träna med Rebecka, KUL fan.. På lördag är det hundens dag och då ska jag hjälpa till där. Rätt skönt när man har en massa saker att göra då hinner man inte fundera på en massa skit..

Hah tror Jenna lärde sig en läxa ihelg, "jag hade den i handen!" med helt uppspärrade ögon och jäävlar vad jag har skrattat åt det haha!

Omg snart en månad, väldigt olikt mig men rätt skönt ändå.. Haha vem fan försöker jag lura? ;D

PUSS







Älskade hund!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0