Nostalgi

Ska göra lite makaroner och när jag slängde ner en buljontärning så kom jag att tänka på när jag var liten och alltid ville slicka av pappret som buljongen legat i! Haha skulle aldrig få för mig att göra det nu, även om det luktar rätt gott.

Idag har jag varit och jobbat några timmar och sen skulle jag gå och mata min namnlösa kanin men Elin hade redan gjort det, tack ska du ha! :)

Snart åker min Irina utomlands.. Hur ska det då gå för mig om jag bestämmer mig för att dra lite baila baila ihelg??! Hon får helt enkelt stanna hemma med mig!

Borde som fylla på mobilen men snart kommer min säkert gigantiska lön in på kontot! (ironi) Rebecka var förbi och gav spårselet så nu jävlar ska här spåras innan vintern kommer!! :) Det är så himla roligt och Nova verkar också tycker att det är superkul! Månne om Elin har tagit reda på om det är någon agility imorgon eller inte, vet inte om jag ska spåra imorgon eller köra agility på kvällen... Eller så kanske jag gör båda sakerna men det lät lite för seriöst! ;P

Nu så ska jag äta mina makaroner med brunsås och kolla på snyggbögen i bonde söker fru, over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0