Hejsan!

Nu har mina två veckor på Djurmagazinet tagit slut, känns småtrist eftersom jag trivdes jättebra där. Men nästa vecka ska jag och Elin jobba i stallet + att ridningen börjar så jag ska vara pa igen.

Kom hem för ett tag sen från min och Novas första agilityträning! Första gången hon skulle igenom tunneln så sprang hon på den istället! Haha klart hon måste stila lite! Men sen sprang hon igenom den några gånger, få se om vi nästa vecka klarar det utan att ha någon som hjälper in henne. Sen tog vi några hopp och en enskild gick ju bra men när det var två i rad så visste hon inte riktigt vad jag ville men det fick vi också hjälp med!

Känner mig jättetrött, var och blev fotad imorse med Jani och Juha och studentmössorna. Få se hur dom bilderna blev eftersom vi mest bara tyckte att det var så tillgjort! ;P Sen var vi och åt buffe och sen köpte mamma ett par nya skor åt mig vilket var välbehövligt! Sen kom jag hem och vilade en minut och sen gick jag till Jenna och vi for förbi stallet och sen gick vi till Aspen för agilityn och efter det gick vi hem.

Nu ska jag äta lite yoghurt och mejla Ulf och sen bädda ner mig i soffan och kolla på något meningslöst program.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0