Hundvakt

Är hund/ katt/ fisk och lägenhets-vakt hela veckan till Jassu när hon är utomlands. Blir bara mer och mer sugen på att skaffa en till hund!! Har ju velat ha en till i drygt 2 år nu! ;D Men eftersom jag lever i en kappsäck så känns det inte alltför stabilt att skaffa sig en till.. Men oj vad sugen jag är!

Vet inte riktigt vilken ras nästa hund ska vara men efter bara 2 dagar med Tico ( har känt honom sen han var valp) så känns det som att en golden är vad jag vill ha. :D Men vi får se.. Finns ju hundra olika raser jag gillar men mest har det lutat mot; Kromfohrländer, Labrador, Golden, en till högställd Jack russell terrier, Storpudel, Fox Terrier osv.

Men men tiden får väl utvisa vad min nästa hund blir för ras! :D

Och herregud vad jag saknar Pikkumies! Är ju så vad vid att se honom flera dagar i veckan och nu känns det som en halv evighet sen sist!!


PUSS




Favvofaster saknar dig! <3

Kommentarer
Postat av: Victor

Favvo brorsonen saknar dig också! <3

2011-01-27 @ 12:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0