.....

Jahaja lilla plåggen vad har hänt sen sist? :D Har varit på Sonata konsert x2 och det var ju såklart awesome. I torsdags for jag och åkte inlines och blev attackerad av grannens jämte som högg mig i benet så var tvungen och åka in till akuten och kolla upp den.. Dom vill inte sy sår efter hundbett + att sårkanterna var så trasiga så jag fick det ihoptejpat istället samt antibiotika i 10 dagar..

Ååh har varit en skön men lång helg! :D For till Nikkala torsdag kväll, öl, bastu och grillning med bra sällskap. På lördagen drog vi till sportbaren och jag hade för en gångs skull skitkul där! Tommi råkade sparka till en ölflaska när han skulle gena över ett bord så att jag fick ölen över mig och Timo tappade en bricka med dricka haha omg helt galet..

Nu sitter jag ensam hemma i Keräs och chillar.. Fyfan nu är det träning som gäller!! Idag har jag powerwalkat/ joggat 40 min, kört ett pass kettlebell samt cyklat med motionscykeln.. Sweet! Hade kunna springa hur långt som helst idag men det spände lite i såret så fick ta det lite lugnt. Hynda! Imorgon blir det inlines om benet känns bra nog för det! :D

Jahaja vad mer då.. Har lyckats hålla mig lugn i 6 veckor och sen trasslade jag såklart till det!! FML vad irriterad jag blir på mig själv! Men men det löser sig men säkert inte så bra som jag hoppas.. Uääh!


Nu bastu sen bau, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0