......

Ja usch alltid ska det då vara någonting.. Har nu varit hemma med Nova i 2 dagar eftersom hon blev påhoppad av grannens jämte i söndags. Var så satans bakis i söndags också så det var fan inte roligt att behöva åka till vetten i Kalix eftersom Nova fick ett sår på vänstra skinkan. Men grannarna är helt toppen, inga problem med betalningen och dom vill verkligen lösa det här med att samma tik nu flygit på Nova 3 gånger.. Synd bara att det är dom som har en frisk och hel hund och inte jag! ;S Ville som fara på agility på söndag och träna men det går ju inte, men ska nog dit ändå och hänga för att hon inte ska bli ännu mer mammig och jag vill absolut inte att hon ska börja härja mot andra hundar!

Efter att vi varit till vetten med henne så åkte jag och mamma till Kukkola och var en stund med Victor och Sara eftersom dom åkte hem igår, saknar er redan! Får släpa min breda bak dit ner snart! <3

Fyfaan är så uttråkad efter att ha suttit inne i 2 dagar med en darrande hund i famnen! Som tur är så har hon varit mer som sig själv idag fast hon springer fortfarande och ska gömma sig under skotern, bakom däck, lastpallar osv på bakgården. Men tror inte att hon blivit så osäker utan mer att hon har ont och vill fly undan det. Hon är sååå snäll så snäll när jag ger henne medicin! ;D Hon försöker alltid med att vägra öppna munnen men sen inser hon att det inte är någon ide med att bråka med mig och öppnar snällt munnen och sväljer tabletterna!

Annars är alltid rätt förvirrande och småkämpigt.. Känns som att jag trampat på i en uppförsbacke i flera år nu, ska jag aldrig få åka neråt? Åtminstone en månad? En vecka? Skulle nog tillåme bli glad över 1 dag..

Är så irriterad just nu att jag har lust att smälla till dig och fråga vad fan du håller på med?! Fast det känns som att det vore slöseri med tid, jag vet ju nu och ärligt talat så vet jag inte ens om jag har lust att bry mig längre.. Men nån vacker dag kanske poletten trillar ner och då kommer jag nog inte kunna låta bli att kasta ett öga på dig och säga "vad var det jag sa?"

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0