yey

Nu har jag gjort min tatuering, är ruskigt nöjd! :D Kan ju inte påstå att det var det skönaste jag gjort i mitt liv men inte det värsta heller! :D Värst var i mitten och bokstäverna längst ut, just när jag tänkte att faaaan heller I cant do this så slutade han upp i några sekunder så jag hann andas hähä! ;D

Jag tatuerade min först och sen mamma så när mamma var klar så for vi och åt kinamat och for sen till mommo medans Jani blev tatuerad. Jani hann inte få sin klar för han började blöda så mycket så på måndag ska han göra den färdig! :) Ååh jag var sååå trött efter att vi hade ätit och frös som fan så jag la mig i mommos säng och sov en halvtimme! ;D Och det var ruskigt jävla nice!

När jag kom hem så kollade jag Salkkarit och tog sen bort plasten och beundrade underverket! ;) Efter det så kom Pia och hälsade på och Jenna och Tommi var också förbi en snabbis..

Är fortfarande helt slut så ska kolla lite Kenny vs Spenny och sen ska jag soooova för imorgon är det dags för utbildning igen.. Jenna ska också dit klockan 9 så det blir trevligt med sällskap på lilla morgonpromenaden, om det inte är såhär överjävligt väder för då skulle jag ringa Pia så kunde hon köra oss! :) <3 Imorgon funderar vi på att styra upp en spelkväll eller så gör vi det på fredag, vem vet vem vet! :D Snart är det helg, vad det nu spelar för roll gör ju ändå ingenting vettigt! ;P Ska bli skönt att få hem Novalii iallafall! :)

Och fyyy vad kallt det är ute, och här i lägenheten, det drar som fan från fönstrena! ;O Hade ingen lust alls att stiga upp imorse när golvet är kallare än kallast! Åååh hoppas det blir bättre väder snart, hatar när det blåser och när det sen blåser såhär jävla kallt då är jag fan inte glad kan jag ju tala om! Det tar på krafterna att gå runt och tokdarra hela tiden för det känns som att man ska frysa ihjäl, nä fyy ge mig vår och sommar!!! :D

Se on moro, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0