kan inte sluta

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: lite smådeppig
Favoritgodis: bumlingar tror jag
Är det nåt du absolut inte äter: raggmunkar, spenatsoppa FYY
Kläder just nu: fleecebrallor och tröja
Musik just nu: ingen
Vad sa du senast: gå och lägg dig
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: oj klurigt, vet inte
Sommarplaner: leva livet
Fisk eller badkruka: fisk eller säl snarare
Saft eller alkohol: saft till vardags, alkohol till fest
Hur många kuddar sover du med: 1 men har 3 i sängen
Favoritväder: älskar när det regnar! men det är skönt med värme och sol också
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: dator med internet, en het man, chips
Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: NATT
Sparare eller slösare: mitt emellan
Bästa film: Ps I love you älskar jag ju.. the notebook är också ruuuskigt bra
Tror på liv på andra planeter: självklart, totalt omöjligt att vi är dom enda i hela universum
Kommer du ihåg din första kärlek: hehe såklart jag gör
Älskar du henne/honom fortfarande: HAHA verkligen inte
Har du några homosexuella vänner: ja
Tror du på mirakel: ja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja det tror jag, annan femma om jag skulle klara det hehe nämen joo såklart om man hittar nån som ger en vad man vill ha.. då slipepr man ju söka sig till andra
Ser du dig själv som tolerant mot andra: hmm ja det hoppas jag att jag är
Ser du på kärleken som ett misstag: ja.. I hate it kommer ingenting vettigt ur det FYY
Hur många barn vill du ha när du blir stor: vet inte riktigt, en iaf
Bio eller promenad: promenad
Är du kittlig: inte så farligt
Snarkar du? om jag är väldigt full eller förkyld har jag fått höra
Stjärntecken? stenbock
Rädd för insekter? näe
Äckligaste insekten: myror!!! fyyyy! eller vänta nu är det en insekt? haha ingen aning men vi kör på det
Största svagheter: dumsnäll, patetisk, vek, tänker för mycket
Det här är jag bra på: skratta, ställa upp för mina vänner.. ja eller jag hoppas ni tycker det iaf :)
Bästa bok? hm SVÅRT! har som läst några tusen böcker så det är omöjligt att säga just nu.. ;P
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
flyga tror jag och såklart skulle jag vara supersnabb, superstark, supersmart och supersnygg också
Vad vill du jobba som? någonting med hästar eller i en djuraffär
Chips, morötter eller godis? CHIPS
Pizza eller hamburgare? hamburgare max och tasty pizza namiiii
Skriver du dagbok? nä men har gjort det
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? har redan piercat näsan 2 gånger och snart ska jag tatuera mig
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) vill ha det välstädat men man kan inte alltid orka
Gungar du på stolen? ja
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ja
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger
Är du rädd för blod? nej
Saltar du på maten? HAHA ja, oftast lite för mycket också
Gillar du att sjunga? ja ruskigt bra på det.. förstår inte vart skivkontraktet håller hus....
Anser du att du är stark? nej varken fysiskt eller psykiskt ;D
Brukar du sola? ja
Vad gör du om du får hicka? skrattar
Röker du? ja
Snusar du? ibland
Använder du knark? nej
Kaffe, te eller inget? gillart
Har du en besatthet? hehe neej det har jag nog inte :)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0