.....

Fan vilken härlig helg jag har haft! Har umgåtts en massa med Pia och skumat runt och framförallt skrattat! Hehe härligt när Pia och Kimmo har lika störd humor som jag! Åååh älskar att ni får mig att gråta av skratt!! Finns ingenting härligare än att umgås med äkta vänner, voi voi voi love yoooou! :D

Känns konstigt att vara helt ensam hemma, lämnade Nova hos Piatsu och Kimono för imorgon ska jag på nå grejs genom af, DRYYYGT och jag har absolut ingen lust att fara dit men måste man så måste man.. suck.. Hoppas jag kan fara och bli tatuerad på fredag, vill som göra den nu.. Skulle som inte orka vänta!

Nä nu ska jag borsta tänderna och gå och sova, ska bli nice som fan! :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0