bara för dig

Ääääh äckelpäckel i halsen damn!

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
Nej trivs med mina 165 cm
Skulle du vilja väga mer?
Nej
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Beror väl på hur/ vem/ vad och varför
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Ja
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Nej

Tio KAN

Kan du röra på öronen?

Nej

Kan du slicka dig på näsan?

Nej

Kan du kolla i kors med ögonen?

Ja

Kan dina föräldrar lita på dig?

Ja oftast haha

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

Ja men endast när jag sover

Kan du vara på fest utan att dricka?

Tveksamt

Kan dina vänner lita på dig?

Ja

Kan du tänka dig att pierca naveln?

Är inte det ganska 80 - 90-tal?

Kan du suga?
Hehe ja
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Inga problem

Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

Ja

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

Ja

Har du ett syskon?

Nä två

Har du varit full den här månaden?

Ja

Har du någonsin haft sex med någon?

Ja

Har dina föräldrar ljugit för dig?

Säkert
Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

Lite kanske

Har du borstat tänderna den senaste timmen?

Nej

Har du pussat någon som är fyra år äldre?

Ja

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? 
Ja 

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

Ja

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

Ja

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
Ja det har jag nog
Har du haft sex med mer än tre personer?

Ja

Har du ljugit på någon fråga än då?

Nej

Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?
Jenna och Linda
Vem älskar du?
Min familj, mina vänner, djuren and so on

Vem hade du senast sex med?

Hehe

Vem vill du bli full med?

Jenna och Linda
Vem är den bästa artisten?
Peaches är ju ruskigt bra.. Men ingen kan någonsin mäta sig med Freddie Mercury

Vem pratade du senast i telefon med?

Jenna

Vem har du en liten crush i?

Hehe  
Vem är snyggast i världen?

Johnny Depp utan tvekan

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Min mamma

Vem är snällast i världen?

Pia

Vem är din bästa kompis?
Fortfarande Jenna och Linda
Vem vill du prata med?

Linda

Vem sov du med senast?

Hehe

Vem såg du full senast?

Hehe

Vem vet allt om dig?

Linda vet utan tvekan mest om mig

Vem kysste du senast?

Men vilket jävla tjat, svarar väl hehe här också då
Vem kramade du senast?

Tvågskramade Jenna för nån timme sen

Vem kan berätta allt för dig?

Den som vill antar jag

Vem kan du berätta allt för?

Kommer aldrig någonsin berätta allt åt någon annan men säger väl Jenna, Linda och Pia
Vem hatar du?
Hatar ingen men ogillar väl några stycken.. Slöseri med tid att gå runt och hata folk


PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0