.....

Ååh har haft sådär äckligt jävligt mysigt i Kukkola idag med mina nära och kära! Så himla god mat och feeling, lovely! :)


Satt här och chilla och lyssna på Sonata när dåtiden knackade på och jag blev ruskigt less på mig själv för att jag är som jag är.. Men jag kan inte hjälpa det dock så är det bara jag som kan göra någonting åt saken synd bara att det är a little too late med just den personen! "Surt sa räven om rönnbären" Haha ordspråk är så kul.

Well well är väl bara att blicka framåt och hålla tummarna för att jag kanske nån vacker dag skärper till mig! :D


PUSS


En av mina favoritlåtar av Sonata, även den låt som gav mig inspiration till min tatuering! :D <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Vi saknar dig här <3

2011-01-02 @ 20:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0