sumpan

Idag har jag traskat runt här i sumpan.. Köpte 2 böcker, åt på donken och gick runt i affärer.. Kände mig lite som Carrie när hon var i Paris! :) Nu är mina fötter lite ledsna för jag brukar ju som inte gå runt med högklackat i nyktert tillstånd! ;D

Har varit så himla glad idag! Vaknade på morgonen av att Sara fick sms så visade hon en bild på Juha helt nersprutad med raklödder för det var hans sista dag på jobbet idag! :) Hoppade in i duschen och fixade mig och ibland ser jag ju inte så pjåkig ut kom jag fram till haha! :)

När jag kom tillbaka till lägenheten så for Sara och Juha iväg till Bauhaus men jag orkade inte följa med så nu sitter jag bara här och chillar..


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0