one word

Mums! Fan vad bra True blood är, har kollat i flera timmar idag, woops.. Bill (men det låter mer som Bell när dom pratar så lustigt) är ju så läcker att jag inte skulle ha någonting alls emot att bli biten av honom! ;D  När man är sjuk så får man lov att slöa och kolla på serier hela dagen! ;) Har iaf hjälpt mamma att måla om i köket men annars har jag inte rört ett finger!

Imorgon ska jag fara och kolla om mitt pass har kommit, hoppas då det så att jag kan planera allting klart inför Tysklandsresan.. Ooh ska bli så kuuul och läskigt och megajobbigt och nervöst men framförallt roligt! :D


Nu blir det några avsnitt till av true blood, PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0