........

Då har jag varit på kafferep med Sanna på aapeesee! Vi har skrattat och skvallrat och beklagat oss, ni vet hur det kan vara. Sen for vi förbi stranden och gick ut på kajen och tog en röka och då simmade en bisamråtta förbi! Fyfan jag har aldrig varit med om att det har ryckt sådär i mina ben. Fick värsta ruset i kroppen haha blev fan livrädd! Äckliga djur!

Ooh är helt pirrig och full av energi och jag vet fan inte varför! Äckliga känsla, som tio katter med rabies som bråkar i min mage. Men imorgon är det över I hope. Måste typ prata med nån bitter människa så går det nog över! ;D


PUSS

hahaha åååh hon ser helt förstörd ut, hon är typ skendräktig nu och det är jobbigt som fan, hundkräk!  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0