åååh

Är helt kär i han den där ena som viftar runt med elden i finlands bidrag till esc, skulle kunna äta upp honom!

Har varit i Boden hela helgen när Fio har tävlat. Allt gick bra och Strumpan skötte sig så himla fint! :) Idag har jag tränat lite svängar på gården med Nova, nu älskar hon sin lilla tunnel så jag hoppas att hon nu springer igenom en riktig sådan också med bra fart! ;D Sen var vi och joggade bakom ån och såg en jävligt stor älg där! Den stod typ 10 meter ifrån oss, tur att man har en viltren hund! :) Sen tog Nova sig ett dopp i ån så nu luktar hon inte direkt rosor..

Nu inväntar jag mamma så ska vi grilla lite, tror jag ska ta och "smaka" lite på vinet som jag fick av Sanna! :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0