vauva

OOh nu har Jenni fått sin bäbis, är så himla glad för deras skull! :)

Igår åkte jag och mamma till stugan, jag försökte med hundtricket i Kemi när hon var och handlade men det kom bara fram en ful gubbe och en tant. Var såå skönt att vara i stugan! Har legat och pressat som fan i bikini där, typ enda gången jag kommer ha det i sommar höhö. Var och fiskade lite men det gick inte så bra, sen bastu och sen chillade jag resten av kvällen. Hittade världens roligaste brevlåda som jag måste visa haha.

Sitter här hos Lillu nu och väntar på att hon ska bli ready. Vi ska fara och äta glass, yes yes yes jätskiä! :D

PUSS

Kommentarer
Postat av: Bossy

Mmm, vittuko tuli paha olo siittä jäätelöstä!

2009-06-25 @ 22:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0