Äntligen!

Har jag och Nova kunna sätta igång med agilityn igen! :) Hann ju träna en endaste gång innan hon började löpa men nu är det över och idag hade HHU agilityträning.

Nova blir lite av en Nasse ibland men hon gör ju ändå allt som man ska! Idag blev hon så fokuserad på min hand så det gick inte bra när jag skulle skicka in henne i tunneln så till nästa gång ska bollen vara med. Fast hon fjantade iofs bara två gånger men ändå, hon undrade nog varför hon ska springa genom tunneln när mamma springer utanför!

Sen körde vi påsen några gånger och då var hon på hugget direkt! :) Hon var såå duktig och jag är så stolt över min lilla skitunge. Haha sen ramlade jag för hon var så snabb i tunneln att hon hann ut och sen vända sig om och kolla vart jag tog vägen. Så då fick jag mig en liten flygtur! :D

Usch vad tråkigt jag har, kommer ingenting vettigt på tv, alla sover och det finns ingenting roligt att läsa på nätet. Har iaf top model inspelat från tidigare idag så jag kan ju kolla den men den tar ju också slut nån gång !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0