Boxbygge!

Jajjemän snart är ponnyernas boxar färdiga! Håller på att måla hela stallet och det kommer bli såååå snyggt! :) Så skönt att få rusta upp och fräscha till det lite!

Igår var inte en sådär jättebra dag heller. Hade världens "panik/ dödsångest" där ett tag eftersom jag knappt kunde andas och det kändes som att jag långsamt kvävdes! Inte trevligt, sen brände jag maten för att jag kollade top model finalen och imorse glömde jag att sätta på både diskmaskinen och tvättmaskinen fast jag lovade att göra det eftersom hani behövde en tröja som låg i tvättkorgen.

Hoppas det blir en bättre dag idag då, ska nog gå och sova för att kunna ta reda på det! Får iallafall se min älskade lilla mamma några minuter på morgonen eftersom jag måste till af, vägrar gå när det känns som att öron och lungor ska sprängas... Blä ska dricka lite treo och sen nanna kudde!

Sen tycker jag att min söta Irina kan ta och flytta "hem" igen!! Eller så tar vi vårat pick och pack och flyttar någonstans? ;D


Jag gör det inte för smärtan, jag gör det trots smärtan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0