TOKIG!!

Blir tokig på Novas kliande! Hon är helt röd på magen och armhålorna är typ helt sönderkliade! ;( Gör så ont i matte-hjärtat när jag inte kan göra någonting för henne för att det ska sluta klia.. Stackarn! Men på tisdag har vi tid till veterinären iallafall så då hoppas jag att dom vet vad det är för det har blivit mkt värre på bara några dagar!

På söndag fyller hon ju 1 år så på tisdagen får hon sin 1-års vaccination också. Kom ihåg att gratta henne, annars kanske hon blir ledsen i ögat!

På måndag börjar jag jobba, ska bli jävligt najs.

Idag är jag lite småirriterad eftersom jag nästan blev lovad sol och bad hela dagen idag om det var fint väder, och det är det ju men har inte sett ett enda sandkorn idag än.. Så kan det gå, eller så går det alltid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0