Irina

Igår fick Jenna än en gång heta Irina, ingen aning om varför men det är rätt kul när folk ropar Irina efter henne, haha.

Idag när jag for till stallet så tog jag med mig Jennas hundar också, det var lite småjobbigt att gå dit men på hemvägen så drog ingen av dom mer än några gånger. Konstigt nog så kunde jag njuta av att gå med alla tre för dom gck så fint brevid! Jenna har tydligen magsjuka eller nått, inte trevligt! Men jag hoppas att hon är fit for fight imorgon så att vi kan gå på långpromenad med hundarna.

Spiken äter och växer som en tok, måste nog förbi och hälsa på Adolf någon dag också. Och lilla-Linda får mer än gärna komma och fota lillprinsen också!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0