Hard work work

Sådär nu har man jobbat 7 dagar. Månne vad jag ska göra härnäst då?

Imorgon ska Juha eventuellt hämta hem sin misse så på dagen ska vi fara och shoppa kattprylar. Sen ihelg så ska jag vara med kissen när husse ska spela fotboll.

Känns skönt med lite ledigt nu men ändå jobbigt när man inte har ett enda jobb i sikte, verkar ju inte bli någonting med det där ena stället heller!

Imorgon ska jag träna Nova, ta med snörbollen och lite godis och sen hårdträna. Hon behöver bli lite kvickare när jag ber om någonting, men hon är som bra ändå man behöver aldrig oroa sig för att hon ska sticka eller något sådant men ändå. Lilla-Linda kanske ställer upp som fotograf om jag ber snällt?

Nu skulle jag vela dra igång en bra film men den enda bra jag har är PS. I love you som jag började kolla på för någon dag sen men den bara hoppar och skumpar så jag blev less. Har stora förhoppningar på filmen då jag älskade boken, helt underbar bok!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0