alltså

Fyfan säger jag bara! Igår fick jag nånting i min drink så att jag har farit fram som en idiot och härjat! Det sista jag minns är att jag och Elin dansar och har kul på dansgolvet sen är det helt svart fram tills att jag "vaknar upp" när jag går vid kuben! Har inget minne av nånting jag har gjort och det jag har fått berättat för mig att jag gjort är nånting som jag aldrig skulle göra hur full jag än skulle vara! Drack 3 öl och några glas vin före utgången, for till umppari lite efter ett så jag kan omöjligt ha hunnit svepa så att minnet skulle vara borta i drygt 4-5 timmar!! Dessutom skulle jag ALDRIG ha betett mig sådär varken nykter eller full eller whatever! Springa upp till Elin och fråga vart sakerna från väggen är, säga att dom där nere är idioter (det var ingen där) osv.

Även om det skulle ha varit en rejäl snefylla skulle jag ändå aldrig ha gjort och sagt sånt! Never ever!!! Är så jävla arg över att jag måste ha ångest över någonting som inte var mitt fel!!!! Visst jag borde aldrig ha lämnat min drink sådär men vafan dum som man är så tror man ju inte att det ska hända en själv! Argghh!


Så håll koll på era drinkar flickor och pojkar! För det är inte kul att må såhär som jag gör nu! Sup lugnt!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0