ojdå

Ojdå så kan det gå, inte så smart kanske men jag bryr mig inte! ;)

Haha "sluta skuuma förfan!" ;D Yeey har lunch nu men ska tillbaka om drygt en kvart, lyckades hitta ett cv bland mina tusentals mail så jag slipper skriva om allting! :D Sköönt! Har varit ruskigt chill idag vi har mest bara suttit och pratat och sen jobbat med våra cv:n men eftersom jag inte hade några datum så kunde jag inte göra så mycket men nu kan jag göra bort det! :)

Typiskt att jag ska ha praktik just när min älskade babe kommer! ;/ Men men så är det.. Sen blir det ju inte bättre av att jag mest troligt ska göra min praktik i Kemi! :) Skönt att slippa den här stan ett tag och ruskigt bra att jag får prata finska hela dagarna, lär ju som behöva det om jag kommer in på utbildningen till hösten! :D Wooh wooh så jäkla nicers! ;D Trimmers, krämers, hunders, kramers, ölisch osv



Snart är det onsdag, ska bli så kul! :) Nä nu lyssna lite Sonata och sen bege mig tillbaka, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0