lilla plåkken

Tjoho fick världens snilleblixt nyss!! :D Ruskigt jävla smart är jag och det skulle vara så kul och bra för mig och mina framtidsplaner om det skulle gå att genomföra! :D Nåväl mer om det later on..

Var förbi hos Piatsu och Kimono nyss, Nova kollade på mig som om hon undrade att och vem fan är du??!! ;D Det är så härligt att hon trivs där och att Pia och Kimmo är så snälla och har henne nu när jag har den där utbildningen! :) Så härliga människor!

Kändes lite deprimerande att ställa väckarklockan på 07.45 haha jag vet världens sovmorgon för vissa men för mig är det rätt tidigt! Kommer ihåg den gamla goda tiden när jag vaknade 06.30 fem dagar i veckan och for till stallet, saknar dom tiderna lite faktiskt.. Hade så himla kul med Rebecka då että huh huh! :D

Februari kommer seriöst att bli en så jävla awesome månad!! Första ruskigt bra datumet är ju såklart den 3e, och sen några dagar efter det kommer min älskade babe hit! Har ju inte sett eller pratat med henne på typ 4 månader?! Helt overkligt, vi var ju som paita ja perse koko kesän! :) Sen några dagar efter att Linda åkt tillbaka ska jag på Sonata konsert, tok tok TOKLÄNGTAR! Först bila ner till Oulu med Sonata på högsta volym, sen chilla på hotellrummet, kanske basta och bada lite pool! ;D Sen skrika lungorna ur sig på konserten och sen festa hela natten lång, AWESOME! :D Oooh måste hinna tatuera mig före det, kan ju inte nu på fredag för jag har den där jäkla utbildningen! ;/ Men jag borde som hinna före Ouluresan, vore som kul eftersom det på sätt och vis har med Sonata att göra!

Okej nu ska kolla ett avsnitt HIMYM och sen sova så att man orkar vara pigg och glad imorgon! :) Är glad att Anna som jag jobbade med på Max också går samma utbildning, alltid skönt att ha någon att prata med! :)

Fan hörni "det går bra nu ta mig på orden!" ;D PUSS




förstår inte hur jag alltid kan vara så het.. ååh saknar mitt långa hår!! fast där var det ju inte direkt i världens bästa skick men långt iallafall! hehe hade ju min ruskigt skabbiga undercut utväxt där, hmm månne om man skulle raka igen? ;) (bara skojja mamma hehe) ei saatana, se on moro!

Kommentarer
Postat av: Sara

Damn vad snygg bild, bara att skaffa långt hår igen ;) Det låter som att det går bra nu, och du låter gladare, det är härligt!! Miss you!

2010-01-19 @ 20:29:46
Postat av: Jånna

I know ruskigt het och alkohol hade ingenting med bilden att göra! ;) Jaa jag sparar och sparar men det känns som att det inte händer någonting! ;/



Jaa äntligen så börjar min framtid se ljus ut! Jag har värsta planerna, vilket jag inte haft på jättelänge så det är skönt! Och jag ÄR glad, sweeeet! ;D Miss you tooo!!

2010-01-20 @ 08:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0