hoohoo tråkigt

Vad heter du?
Jonna
Vad är det för färg på byxorna du har på dig?
Sidenshorts i en massa olika färger
Vad lyssnar du på just nu?
Sentenced
Vad gjorde du igår kväll?
Hängde hos Pia och Kimmo och pratade skit
Vad var det sista du åt?
Spagetti
Hur är vädret hos dig just nu?
Mörkt och kallt
Vem var den senaste personen du pratade med i telefon?
Mamma
Vad det första du lägger märke till hos det andra könet?
Hmm klurigt, är rätt så olika
Hur mår du idag?
Är faktiskt ruskigt glad förutom att jag börjar bli sjuk
Vilken är din favoritdryck?
Vin, öl, mjölk och vatten
Favoritsport?
Hästhoppning och joggning
Hårfärg?
Svart 
Ögonfärg?
Grönblåa
Soluppgång eller solnedgång?
Solnedgång
Syskon?
Två bröder
Favoritmånad
Oj alla har väl sin egna lilla charm
Favoritmat?
Oj svårt.. En massa helt enkelt
Senaste filmen du såg?
Hmm har nog inte kollat nån efter nyaste Harry Potter ;P 
Favoritdag i veckan?
Fredag tror jag
Favorithobby?
Djuren
Är du för blyg för att bjuda ut någon?
Hehe nää
Favoritlåt?
Nämen fyy vad svårt! Hm förutom typ alla Queens och Sonatas låtar så måste jag nog säga Peaches - Fuck the pain away, har svårt att tänka mig att jag någonsin skulle ledsna på den :)
Sommar eller vinter?
Hm 50/ 50 måste jag nog säga
Kramar eller kyssar?
Kramar kanske? Eller ääh jag vet inte, en blandning av båda :D
Förhållande eller "one-night-stand"?
Hehe är nog mer förhållandetypen men svarar nog ONS ändå ;P
Choklad- eller vaniljglass?
Vanilj
Hur bor du och med vem/vilka?
I lägenhet med Jenna och 3 hundar
Vad läser du för böcker just nu?
Charlaine Harris - Club dead (true blood)
Hur ser din musmatta ut?
Har bärbar
Favoritsällskapspel?
Har alltid megakul när jag spelar Alias så måste nog säga det om inte GH och liknanade räknas ;D
Favorit data/tv-spel?
GH!
Kan du nudda näsan med tungan?
Nej fyy vad har man för nytta av det?? ;P
Kan du korsa ett öga åt gången?
Hehe har nog aldrig testat men nog klarar jag det säkert ;D
Är du romantisk?
Hehe jag vet inte riktigt, tror inte det
Skulle du själv säga att du är lycklig?
Hehe det skulle nog vara att överdriva men jag är ruskigt nöjd för stunden iallafall! :)

Nä nu ska jag dra i mig några alvedon, dricka c-vitamin och hostmedicin och sen ska jag krypa ner under täcket och läsa! :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0