.....

Känner på mig att februari kommer bli en bra månad... Hehe iofs så kan allting bara bli bättre nu känns det som, men i feb så kommer iallafall två vääääldigt bra saker hända mig! Under samma vecka tom! :)

Ååh saknar min babe så jävla mycket! ;/ Men snart kommer hon och hoho det kommer nog bli ett jävla tjatter! :D Längtar som fan och älskar att vi kan sitta tysta och ändå så vet hon exakt vad jag tycker och tänker på just då.. ÅÅÅÅH KOM NU SOLU! :) 

Fan vad jobbigt det är att jag aldrig lär mig! Har som inte direkt oddsen på min sida men är man dumsnäll så är man, för ja det är dumsnällt och korkat att tro på någonting som uppenbarligen inte finns!? Jag kan inte hålla på och intala mig själv att aldrig mer när det sen alltid ändras till "aldrig mer efter den här gången?" Nej fan det funkar inte, så nu säger jag aldrig mer för det är sååå inte värt det!

Ser framemot imorgon och hoppas att våran ""parmiddag"" blir av, ååh mina fina vänner! :) PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0