bara för att jag har tråkigt

1. Hur gammal är du om fem år? 27
2. Vem var den sista du träffade? Jenna
3. Hur lång är du? 165 cm
4. Vilken är den senaste film du sett? Nyaste Harry potter haha
5. Vem ringde du senast? Råttan
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Nej orkar inte! :D" till Råttan
7. Vad är dagens planer? Blir väl stall, städning och datornötande
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? För någon dag sen när hon var och lämnade hunden
11. Vilken ögonfärg har du? Grönblåa
12. När vaknade du idag? Kring 12 kanske?
13. Har du någon gång hittat en katt? Jaa faktiskt, döpte honom till Rambo men sen försvann han
14. Vilken plats är din favoritplats? Stallet och Stockholm
15. Vilken plats föredrar du minst? Hm vet inte riktigt
16. Vart tror du att du befinner dig om 10 år? Ingen aning, men hoppas att jag är glad då iaf
17. Vad skrämde dig som barn? Våran ena lärare
18. vem fick dig att skratta senast? Jenna sa väl någonting lustigt
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Absolut inte
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär i Keräs och bärbar här
21. Sover du med eller utan kläder? Med
22. hur många kuddar har du i sängen? 3
23  har du någon gång flyttat? Känns ibland som att jag gör det alldeles för ofta
24. har du någon gång spytt på fyllan? Ja
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Ja hyfsat
27. Vilken är din favoritglass? Hm ingen aning
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Flytta
29. Tycker du om Kinamat? Hell yeah
30. Tycker du om kaffe? Jo
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk
32. Sover du på någon särskild sida? Höger oftast
33. Kan du spela poker? Räknas utslagspoker?
34. Tycker du om att mysa? JA
35. Är du en beroendemänniska? Hm måste nog säga att jag är det
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja det gör jag
37. Vill du ha barn? Ja
38. Kan du några andra språk än svenska? Finska, engelska och pyttelite tyska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Mig själv och mina djur
42. Äger du dyra smycken? Beror väl på vad som räknas som dyrt men nä det tycker jag inte att jag gör
43. Äger du någon bil? Nej men håller tummarna för att pappa ska ge mig hans hot rod när jjag väl tar kökort
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Saft
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj vilken svår fråga, tycker såklart att alla mina vänner är roliga som fan
46. Välj ett ärr på din kropp? Höger kind efer att ha blivit biten av en hund
47. Vad har du för ringsignal? Sonata arctica - Replica
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Finns säkert nånstans i Keräs 
49. Flirtar du mycket? Ja det gör jag nog
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Utanför stallet
51. Kan du byta olja på bilen? Nog skulle jag säkert fixa det
52. Har du fått fortkörningsböter?  Nej, ingen risk att jag kan cykla så fort, men har fått böter för att jag inte hade säkerhetsbälte
53. Vilken var den senaste bok du läste? Första boken i True blood serien
54. Läser du dagstidningen? Ja på nätet
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Haha JA
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Säkert Voice eller nått
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Hm var nog för nån dag sen när jag skrev ner Jennas kontonummer
59. När var du i kyrkan senast? Minns inte



DIG:

1. Hur lång är du ?

** 165 cm (fortfarande!)

2. Vad vill du bli när du bli stor?

** Rik

3. Vad pluggar du ?

** Inget

4. Har du långt hår ?

** Nä, ångrar mig som fan att jag klippte bort mitt långa hår! ;(

5. Vilken hårfärg har du ?

** Svart

6. Sminkar du dig ?

** Ja

7. Har du haft sex senaste månaden?

* Ja

8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ?

** Vita

9. Har du kysst någon idag ?

** Hehe

FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop ?

** Ja

2. Vem är bäst, mamma eller pappa ?

** Mamma

3. Hur många syskon har du ?

** 2 

4. Vad är det senaste du sa till din mamma?

** Okej vad bra på Facebook men annars var det nog hej då

5. Hur många ställen har du bott på ?

** Hm 6 tror jag

6. Vem i din familj stör du dig mest på?

** Pappa är väl den som oftast driver mig till vansinne

7. Vilken familjemedlem är snällast?

** Mamma

8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?

** Nyårsafton

KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis ?

** I dag

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar?

** Jenna

3. Har du kysst nån kompis ?

** Hehe jo

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ?

** Ja

5. Vem har du varit kompis med längst ?

** Pia

6. Vem känner dig bäst?

** Linda och Jenna

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du

gjorde det ?

** Hehe nä det tror jag inte

8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ?

** Absolut inte, älskar mina vänner!

VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar ?

** Gör jag annat?

2. Klä dig annorlunda ?

** Ja varför skulle jag inte våga, herreguud

3. Vara dig själv ?

** Ja

4. Visa dig i bikini/badbyxor ?

** Ja

5. Pierca dig ?

** Ja

7. Ha sex på offentlig plats ?

** Hehe

8. Vara omogen ?

** Hehe ni ska bara veta

9. Äta småkryp ?

** Våga ja men ser ingen mening med det

DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast ?

** Igår

2. När var du på semester senast ?

** I somras

3. Vilken färg är det på din tandborste ?

** Vit/ lila

4. Är ditt hår tråkigt ?

** Ja!

5. Vem såg dig naken senast ?

** Hehe

6. Hur ofta duschar du?

** När jag känner för det

7. När ska du gå och lägga dig Ikväll ?

** Snart hoppas jag


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0