Aaaw

Jenni var förbi med Topi och hundarna idag! Herreguud mitt hjärta smälter när jag ser lilla Topi, han är såå jäkla söt och gosig! Tur att man inte längre behöver en egen man för att skaffa barn, eftersom jag verkar vara påväg att dö som gammal nucka ute i skogen med hundra katter och några höns.. Hehe nej nej just kidding! ;D

Nästa vecka på tisdag ska Jennis hund Pentu komma hit medans Jenni, Samppa och Topi ska utomlands.. Ska bli intressant och se hur det går, Pentu skällde hela vägen när jag följde med en bit när Jenni skulle hem.. Nova var som måttligt road men det ska nog gå bra! :) Nova måste som bara få bitcha av sig så brukar det gå bra sen, eller jaa bitcha och bitcha hon blir som så osäker men det brukar gå över fort..

Fyfan var helt slut på morgonen när jag vaknade! Somnade måånga timmar för sent eftersom jag låg och läste 3e true blood boken, var som tvungen att läsa ut den! ;D Så nu har jag börjat på bok nr 4.. Blev väckt kring 7 tiden när Jenna kom hem sen började hon micra gröt och jag trodde hon skulle hacka hål i tallriken med skeden så jag låg där och vred och vände på mig innan jag somnade om.. Sen när jag vaknade av Novas gnällande var jag såå trött så trött men blev pigg sen när Jenna, Jenni, bebisen och hundarna kom hem. Vi kom fram till att 5 hundar i våran etta är inga problem alls! ;D Skulle rymmas många till!

Nu är jag och Nova ensamma hemma när Jenna och hundarna for till skogen för att fria lite så jag ska ta och röja upp här.. Ser fan ut som att vi inte har städat på några månader hehe.. ;P Sen ska jag invänta Pia som skulle komma och hälsa på! :) Kuuuuul!

Ojoj nu är det inte många dagar kvar, längtar som en tok! Speciellt efter att ha lekt med Topi i nån timme! :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0