ååååh

Det måste ju seriöst vara nått allvarligt fel på mig? Är så sjuuukt jävla sugen på sushi!!?? Och jag gillar ju inte ens det? ;O Eller okej några bitar går väl bra men sen blir jag bara äcklad men nu är jag jävligt sugen, tur att vi inte har några sushiställen här! ;P

Åååh grekiskt också! Fyfan vad gott det vore! ;D Nåväl ska väl trycka i mig en tonfiskmacka och sen blir det att förflytta sig till sängen och kolla på Kenny vs Spenny! :D Fan är så sjukt jävla tråkigt att vara ensam hemma hela tiden! ;S Nova är i Keräs när jag har den där dumma utbildningen! ;/ Som tur är så var Pia hit nyss och höll mig sällskap i några timmar, häärligt! :)

Okej ska försöka sluta tjata men GE MIG ONSDAG NU DÅ!? :D Wiihoo ska bli så kul, och nästa fredag kommer min babe! Och nästa onsdag kommer också att vara en sjuuukt jävla bra dag! :)

Fan är överdrivet glad och positiv nuförtiden, att man aldrig inser i tid hur jobbigt det är med energitjuvar! but never ever again! :) Har sån sjuk jävla träningsvärk överallt, mellan revbenen också typ wtf?! ;D Hehehe sluta skuuuuma förfan! ;D Jaja macka var det, PUSS! :*

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, sushi-cravings? wtf ;) Du får käka en massa sushi här i mars när du kommer :D



Det är så kul att du är så glad, det gör mig glaaad! Puss och kram!

2010-01-26 @ 14:06:31
Postat av: Jånna

Jaa det kan komma helt plötsligt! :D Ändå så vill jag spy när jag ätit det haha! ;D Och jag blir glad av att du blir glad av att jag är glad! :D



poss och kräm! ;)

2010-01-26 @ 20:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0