Heeej!

Alltså om du skulle skriva till någon på msn i ett halvår utan att få svar, fortsätter du då? Haha finns då folk till allt! ;P

Jahaja idag har jag sökt två olika hästjobb, ett i värmland i ett litet travstall och ett annat i tyskland. Travjobbet var nog ingenting som passade mig så det är som nerlagt men hon i tyskland ville ringa mig för att höra mer om mig! ;D Förstår ni vilken lycka om jag skulle få det jobbet!! Komma bort från Happis för att jobba med hästar! Min högsta dröm sen många år tillbaka! Hade ju chansen till ett kanonjobb inom hästeriet för några år sedan som jag tyvärr tackade nej till, mest pga sääärleken men nu tänker jag bara köra på! :)

Kommer isåfall att sakna ihjäl mig efter mina vänner och Nova förstås men nu är det som dags att kapa navelsträngen känner jag! :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas du får det i Tyskland, det skulle som vara lite kung! Jag håller tummarna, håll oss uppdaterade bara om hur det går med det :D

2009-10-09 @ 09:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0