ååh nostalgi

http://www.youtube.com/watch?v=EH9eJ8iZrfw

Vilken nostalgitripp!! ;D Måste kolla Brokeback mountain nån dag! Ååh kommer ihåg hur kär jag blev i den filmen första gången jag såg den, jisses!

Borde verkligen sova nu istället för att ligga här och kolla på en massa trams.. ;P På fredag åker jag till Stockholm och hälsar på min trasa, bror och världens finaste bebis! :) Längtar så himla mycket! Kunde gott vara fredag imorgon redan.. Eller Thomas kommer ju som hem i veckan så han kan få komma hem först! :D


Nä nu ska jag sova så att jag orkar dra igång något projekt imorgon.. Funderar på att dammtorka alla hyllor med kattmat på, phju! ;D PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0