vad faaan???!!

Fan jag blir knäpp snart!! Vilka jävla idioter det finns alltså!! Haha nää I dont get it, huh huh.. Vad håller alla på med? Känns som att jag skulle behöva ruska om folk till höger och vänster men jag är ju som inte dum så jag låter det vara..

På måndag flyttar jag till Marielund.. Ska bli så satans skönt med eget woaaah!! Men usch vilka tapeter det var (förlåååt om nån av er känner någon/ själv bott där före oss) smaken är ju som baken! ;D Så idag har jag och mamma varit till ikea och glott runt men köpte dock ingenting vettigt.. Mamma shoppade en varsin ny säng till mig och Jani, känner mig ruskigt bortskämd!! Hon är som bra min mamma, eller ja världens bästa mamma! :D

Nu blir det bastu och chill, imorgon ska jag nog jobba.. Kommer bli kul, tillbringa en hel dag ihop med Pia! :)

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0